04 Ocak 2013

Yaratıcı ve keyifli bir yıl diliyorum

Son bir kaç aydır defter ve kalemlerime geri döndüm. Yeni yıla girerken, okul başlarken, tatile giderken, ya da hayatımda yenilik aradığım her anda yeni defterlere başlamaya bayılırım. Bana yeni şeylere başladığım, hala bir şeyler üretebildiğim ve üretmem gerektiği hissini verir. O yüzden bazı defterlerin sonunda boş sayfalar kalır. Onlar için üzülürüm biraz, ama onları doldurmaya devam etmem. Çünkü her defter bir proje gibidir benim için. Dönem dönem yazar ve çizerim. Bir proje tamamlanınca uzatmaya gerek yoktur. Sonuna başka şeyler iliştirmeye çalışmak anlamsızdır. Bu senenin herkes için çok üretken bir sene olmasını diliyorum, ve yeni defter sayfalarımı herkesle paylaşmak için sabırsızlanıyorum :)

Yaratıcılığını ve ilhamını arayanlara da şu kitabı tavsiye ediyorum:

Bir Sanatçı Gibi Araklayın: Yaratıcı Olmak Hakkında Size Kimsenin Söylemediği 10 Şey, Austin Kleon, Butik Yayınevi, 2012...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder